Autor Wątek: Co z gwarancją?  (Przeczytany 1888 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Marcin

  • Gość
Co z gwarancją?
« dnia: Lipiec 19, 2013, 05:21:51 pm »
Witam wszystkich :) Jak widać w temacie to chodzi mi o gwarancję. Jeżeli bede sprowadzał np. aparaty fotograficzne, i będę miał swoją firme założoną w Polsce to czy mogę klientowi dać gwarancje producenta? Czy jak to wygląda?
I co jeżeli zepsuje mu się ten aparat? Może go oddać do każdego serwisu w Polsce, czy ja go muszę odesłać do Chin żeby mi przysłali nowy lub naprawili?

Z góry dzięki  ;D

Mikechiny

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 41
  • Reputacja: +8/-0
Odp: Co z gwarancją?
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 26, 2013, 10:25:06 am »
Z gwarancją bywa różnie, lepiej ustal z góry warunki gwarancji i spisz je z dostawcą, żeby potem n ie było niedomówień. Zazwyczaj powinien przysłać naprawiony sprzęt, chyba, że jest niskiej wartości to wtedy wymiana na nowy.


bartekchiny

  • Global Moderator
  • Jr. Member
  • *****
  • Wiadomości: 62
  • Reputacja: +6/-0
    • Największa galeria zdjęć z Chin
Odp: Co z gwarancją?
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 14, 2014, 07:47:47 pm »
Gwarancja w Chinach - z doświadczenia wiem, że gwarancja jako taka może być, jak jest ciągłość zamówień. Czyli współpracujesz z kimś rok, pojawił się problem, albo go opisujesz, robisz zdjęcia, albo odsyłasz uszkodzony produkt czy uszkodzony element. Wtedy w następnym zamówieniu oni odsyłają naprawiony albo nowy. Nie liczyłbym na gwarancje w przypadku pojedyńczych zamówień. Zwłaszcza jak ktoś wysyła paczki kurierem typu DHL z Chin. Przecież z własnej kieszeni żaden Chińczyk nie będzie płacił za kuriera, bo tobie coś się tam popsuło i chcesz nowe...
_______________________
Bartek

www.fotochiny.com